Nog 4 dagen

28 januari 2017 - Almere, Nederland

Help!

Nog 4 dagen en dan is het zo ver. Nog 4 dagen van drukte, heen en weer racen, afscheid nemen, verhuizen en de laatste zaken regelen. Nog 4 dagen en dan beleven wij nieuwe culturen, vreemd eten, prachtige natuur en ultieme vrijheid. Nog 4 dagen en dan zitten wij in het vliegtuig. Kathmandu, Nepal is onze eerste stop. We verblijven daar voor 3 nachten en zullen daarna het Chitwan National Park bezoeken, dat zuidelijk van Kathmandu ligt. Midden februari hopen wij onze hike naar EBC te starten, ofwel: Everest Base Camp. Een flinke wandeling die waarschijnlijk 20+ dagen gaat duren. Iets waar we (stiekem een beetje) tegenop zien, maar ook veel zin in hebben. Het wordt een tocht waar we elkaar en onszelf gaan tegenkomen en waar we daarom ook veel van gaan leren.

We vinden het ontzettend spannend! En hebben er ook heel veel zin in.

Tot snel,

M&M

1. Ruud Rouvoet:
    1 februari 2017
    Het afscheid was ongetwijfeld lastig maar hopelijk gaan jullie een mooie toekomst tegemoed. Geniet ervan. Groet Pa
  2. Celine:
    2 februari 2017
    Lieve zus en zwager heel veel plezier en succes met jullie reis en tot volgend jaar.